WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE PLIKÓW COOKIES
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdzie Pan(i) w Polityce prywatności.
Może Pan(i) w każdej chwili wyłączyć zapisywanie cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.
Jeżeli akceptuje Pan(i) stosowanie cookies, chcąc kontynuować nieprzerwane przeglądanie tej witryny, proszę kliknąć „ZGADZAM SIĘ”.

ZGADZAM SIĘ

portfolio

Poniżej przedstawiam Państwu wybrane samochody, które udało się sprowadzić szczęśliwym nabywcom z Niemiec (D) przy moim skromnym udziale. Więcej znajdziecie Państwo na fb.
Audi 100 2.8E Aut. '92
BMW X6 xDrive50i
M Sportpaket ‘16
Honda Accord Tourer 2.0 Aut.
Elegance Advantage '10
VW CC 2.0 BlueTDI DSG '12
BMW 525iA Lim. Exclusive '02
Audi A4 Avant 2.0 TDI S-line '14
Audi A3 1.9 TDI Ambiente '06
Mercedes-Benz 420 SEC '90
Fiat Bravo 1.4T-JET 16V Racing '08
BMW 320d Touring Aut.
Sport Line '13
Renault Megane Grandtour
2.0 TCe 180 GT '11
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi
Titanium '13
Opel Omega 3.0 V6 Sport Lim. '00
Honda Civic 1.8i-VTEC Type S
Advantage '09
Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro
S-line '12
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi
(180) Titanium '15
Toyota Avensis 1.8 Executive '09
Renault Scenic II 1.6 16V
Luxe Privilege '04
Honda Civic 1.8i-VTEC Sport
„50 Jahre Edition” '11
VW Passat CC 2.0 TDI (170) DSG
Individual '09
Honda CR-V 2.0i-VTEC Aut.
Executive '08
Audi 100 2.8E Aut. '92
Co tu dużo mówić…
najlepiej samemu obejrzeć (w końcu jeden obraz wart więcej…) – przykład samochodu, jakich już się nie produkuje, co więcej, jakich już jak na lekarstwo; komfortowy dynamiczny elegancki prawie 30-letni „salonowy” egzemplarz z trwałego porządnego „materiału”, który z każdym kolejnym rokiem zyskuje na wartości!
[2771 cm³ V6 12V (kod silnika: AAH, bezp. wielopunkt. wtrysk paliwa, 2 alum. głowice; uwaga: to nie chimeryczny awaryjny paliwożerny volkswagenowski 2.8 VR6!), kat. Euro2 (od 2005 r.), 128 kW (174 KM) przy 5500 obr./min., max. mom. obr.: 245/250 Nm przy 3000 obr./min. (w zależn. od zastos. paliwa: Pb95/98), aut. 4-bieg. skrz. biegów (z trybem „Sport”), napęd przedni!, ham. tarcz. wentyl./ tarcz. (P+T), 0-100 km/h: 9,2 s., V max: 216 km/h, masa wł.: 1429 kg, ład.: 521 kg, poj. bagażn.: 510l, śr. spal. Pb95/98: 10-11l, poj. zb. paliwa: 80l]

Typoszereg: C4 [1990-94; ost. seria (później już A6); Audi 100 (1968-1994)], niem. wersja, bezwypadkowy, II wł. (niepalący), 102 tys. km [prawdziwy!; książka serwis. (prow. do końca), instrukcje, rachunki, 2 ost. zaśw. Dekra (04/2019 przy 95 tys. km, 04/2017 przy 83 tys. km)], garażowany (ani grama rdzy!), 2 oryg. kluczyki (jeden z mini latarką); 10/2017-08/2018 II wł. włożył w ten samochód ponad 11 tys. €!; powód sprzedaży: nacisk rodziny na zakup auta większego nowszego (z airbagami).

Wyposażenie (m.in.):
welur. tapicerka (porządna, przyjemna, trwała), drewn. el. wykończ. wnętrza (absolutnie bez żadnych zarysowań), el. szyby (x4), el. lust., wspom. kier., centr. zamek [cichutki, wygodny (aktywny od str. kier., pasaż., bagażn.)], aut. klimat., RM Audi gamma (RDS), 6 głośników, komp. pokład., el. dach (całkowicie szczelny!), syst. bezp. „procon-ten”, zawiesz. klasyczne (wskutek awarii syst. poziom. zawiesz. II wł. włożył niemało w fachową przeróbkę!), alum. felgi Audi + 2-letnie opony Continental ContiPremiumContact 205/60R15 V (DOT 0118, 0218), pełnowym. koło zapas., oryg. trójkąt, lewarek, narzędzia, apteczka, hak holown. demontowalny…
Opinia:

02/2020
zakup rodzinny
BMW X6 xDrive50i
M Sportpaket '16
Niepowtarzalny, wręcz nieprzyzwoicie wyposażony egzemplarz; o tym pięknym F16 można by napisać wypracowanie, ale najważniejsze jest to, że ten zaledwie 2-letni potężny prestiżowy SUV ze śladowym przebiegiem kosztował ½ swojej ceny salonowej (konfigurator BMW Polska pokazał wartość 600 tys. zł i zabrakło opcji do zaznaczenia) :)
[4395 cm³ V8 32V Bi-Turbo (Euro6), 330 kW (449 KM), max. mom. obr.: 650 Nm przy 2000 obr./min., aut. 8-bieg. skrz. biegów z możl. ręcznej zmiany przełożeń, napęd na obie osie (stały), 0-100 km/h: 4,8 s., V max: 250 km/h, masa wł.: 2245 kg, ładowność: 640 kg, 5 miejsc siedz., poj. bagażn.: 580l, śr. spal. Pb98: 9,7l, poj. zb. paliwa: 85l]

Typoszereg: F16 (2014-19); niem. wersja, bezwypadkowy, I wł. (niepalący), 11.500 km!!, ks. serwis. [dopiero 1. przegląd olejowy (wiek)], absolutnie wszystko, co przekazano I wł. w salonie]; zjawiskowy przebieg, więc czuć było jeszcze ten charakterystyczny zapach nowości…

Wyposażenie (m.in.):
pakiet „M” (kierownica, pakiet aerodyn., pakiet Sport), skórz. 2-kol. tapicerka (Interieurdesign Pure Extravagance Cognac/Schwarz), drewn. elem. wykończenia wnętrza (amer. dąb), podsufitka antracytowa z alcantary (Individual), komfort. el. podgrz. fotele z pamięcią ust., 4-stref. aut. klimatyzacja, nawigacja/ system audio Bang&Olufsen High End Surround Sound System (tuner DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych, MP3, synteza mowy, Internet, TV, DVD), zestaw głośnomów. BT, ekrany w oparciach przednich foteli (Fond-Entertainment Professional), podgrz. kier., Head-Up Display, kamera 360°, wirtualny kokpit, tempomat aktywny, el. panoram. dach, ogrzewanie postojowe (Webasto), dostęp komfort., domykanie drzwi "Softclose", reflektory adaptacyjne diodowe, el. chowany hak holown., koła BMW ’20, zawieszenie adaptacyjne Dynamic, usługi Concierge i wiele wiele wiele…
Opinia:

06/2018
zakup rodzinny
Honda Accord Tourer 2.0 Aut.
Elegance Advantage '10
Wręcz cukierkowy Accord VIII generacji (po FL) – kolejne auto-legenda, synonim niezawodności, pewności, solidności; 9-letni „salonowy” egzemplarz z wiarygodnego źródła - nie sposób było się do czegoś istotnego przyczepić, coś zakwestionować, być z czegoś niezadowolonym...
[1997 cm³ R4 16V (Euro5), 115 kW (156 KM), max. mom. obr.: 192 Nm przy 4100 obr./min., aut. 5-bieg. skrzynia biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 10,8 s., V max: 210 km/h, masa wł.: 1532 kg, ład.: 483 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 406l, śr. spal. Pb95: 7,7l, poj. zb. paliwa: 65l]

Niem. wersja, bezwypadkowy, II wł. (niepalący), 87 tys. km [ks. serwis. (prow. do końca), kpl. zaśw. z przegl. techn., rachunki], dwa oryg. kluczyki, już po wym. oleju w skrzyni biegów (przy 80 tys. km; 12/2018), pedantycznie utrzymany egzemplarz (technicznie, zewnątrz, wewnątrz) – prawdziwy klejnot!

Wyposażenie (m.in.):
el. szyby, el. regul., podgrz., skład. lust., wielof. skórz. kier. ze skrzydełkami F1 do zm. biegów, wspom. kier., centr. zamek z pil., 2-stref. aut. klimatyzacja, system audio (radio z RDS, CD, MP3), zestaw głośnomów. BT, komp. pokład., tempomat, podgrz. szyby przedniej, podgrz. fotele, el. klapa bagażn., oświetlenie wnętrza Ambiente, lusterko wewn. fotochrom., wejście USB, AUX, podłokietnik centr., schowek podświetl. i kliamtyz., uchw. na napoje, 8 pod. pow., wanna bagażnika, Isofix, ABS, VSA (ESP), TSA (stabilizacja toru jazdy przyczepy), halogeny, alarm + immobilajzer, czujnik świateł, czujnik deszczu, czujn. park. (T), relingi dachowe, oryg. alum. felgi Hondy ’17 (3-letnie niezłe opony), II kpl. kół (felgi stalowe, kołpaki, niezłe opony)…
Opinia:

"Diagnosta był w szoku w jak dobrym stanie jest to auto :D Do teraz wymieniłem w niej tylko opony i wycieraczki ;-) Niby auto z 2010, a sylwetka wzorowa. Ostatnio nawet znajomy z piłki chciał go sobie bliżej obejrzeć mówiąc, że chciał takie mieć i że do dzisiaj się nie postarzało ani trochę. W wyposażeniu wszystko, co jest mi potrzebne, ciężko mi wymyślić, co jeszcze chciałbym mieć. Czujniki parkowania, podgrzewane fotele, elektryczne lusterka, wszystko jest. Trzeba przewieźć dużego psa - nie ma problemu, trzeba przewieźć większą kosiarkę - też na spokojnie się mieści. Co tu dużo gadać - bardzo użyteczne bezawaryjne auto.

Ciężko mi sobie wyobrazić, żebym sprowadzenie w przyszłości kolejnej fury zza niemieckiej granicy zlecił komuś innemu. To druga Honda sprowadzona dla mnie z olbrzymią pomocą Adama. Poprzednią również udało się znaleźć w doskonałym stanie i jestem przekonany, że gdy będę kiedyś zmieniał na kolejną furę to też uderzę w to samo miejsce. Bardzo sprawne poszukiwania, mimo mojego delikatnego wydziwiania, dokładne wybadanie sprawy przed wyjazdem ograniczające ewentualny problem już na miejscu i bardzo sprawna podróż po auto łącznie z negocjacjami już na miejscu. Ja po niemiecku znam ze trzy słowa, a co za tym idzie sprawa została ogarnięta przez Adama właściwie od A do Z. Nie zawiodłem się za pierwszym razem, za drugim też wszystko było w jak najlepszym porządku i za trzecim razem za lat kilka też tak pewnie będzie. Polecam"!

08/2019
Grzesiu, Wrocław
VW CC 2.0 BlueTDI DSG '12
Egzemplarz, którego trudno życzliwie nie pozazdrościć (5-letni „salon”): stan techniczny, wizualny, przebieg, przyjemność z jazdy; wygodne dynamiczne oszczędne 5-miejscowe czyściutkie rodzinne 4-drzwiowe coupé z kapitalnym delikatnym DSG i wspaniałym wyposażeniem…
[1968 cm³ R4 16V Turbo Diesel (Common Rail, Euro5), 103 kW (140 KM), max. mom. obr.: 320 Nm przy 1750 obr./min., aut. 6-bieg. skrz. biegów (2-sprzęgł. DSG), napęd przedni, 0-100 km/h: 9,9 s., V max: 212 km/h, masa wł.: 1570 kg, ład.: 502 kg, 5 miejsc. siedz. (w CC rzadkość!!), poj. bagażn.: 532, śr. spal. ON: 5,1l, poj. zb. paliwa: 70l]
Po FL (od 02/2012 już nie „Passat CC”), niem. wersja, bezwypadkowy, II wł. [I wł.: VW Wolfsburg (sam. służbowy pracownika); niepalący], 67 tys. km (pełna dokument.: zaśw. TUEV, ks. serwis. prow. do końca, przeglądy w VW), świeżo po przegl. techn., serwis. oraz wym. m.in. hamulców (klocki, tarcze), oleju w skrzyni biegów, opon letnich (Uniroyal).
Wyposażenie (m.in.):
kolor: brąz. met. (black oak), wielofunkc. skórz. kier. ze skrzydełkami do zm. biegów (F1), el. regul. podgrz. fotele, centr. zamek z pil. (obsługa webasto, otw. klapy bagażn.), tempomat, system audio VW RNS 510 [radio AM/FM z RDS, CD, SD, MP3; 8 głośników, obsługa w kier.], komp. pokład., nawigacja, kamera cofania, czujn. park. (przód, tył), 2-stref. aut. klimat., webasto (ogrzew. i chłodz. postoj. obsług. na 3 sposoby: ręcznie, programując czas, pilotem), el. uchylny panoram. dach (+ siatka), podłokietnik centr. ze schowkiem (chłodzony), skład. oparcie tylnej kanapy (wygodnie, m.in. przy pomocy dźwigienek w bagażniku), 9 pod. pow., funkcja rozpoznaw. znaków drog., ham. wspom. jazdę w górach, system START/STOP, bi-ksenony skrętne, przednie i tylne światła LED, funkcje Leaving home i Coming Home, ABS/BAS, ESP, ASR, EDS, MSR, alum. felgi VW ’17 Phönix (nowe opony Uniroyal Rainsport 3), oryg. zimowe VW ’17 St. Moritz (opony Continental 205/50R17), brak obniż. sport. zawieszenia (również rzadkość, a na polskie drogi duży +)…
Opinia:

"Trudno było znaleźć VW CC w takiej specyfikacji i w takim stanie – bez skórzanych siedzeń (większość to skóry), z automatem DSG, 5 osobowy (rzadkość), diesel i z niskim przebiegiem (praktycznie awykonalne).

Jednak udało się i to jak! Auto 5-cio letnie wręcz z symbolicznym przebiegiem niespełna 70 tys km i wręcz salonowym stanie. Pan Adam wykonał kawał solidnej roboty i kolejne auto na pewno zostanie zakupione za jego pośrednictwem.

W poszukiwaniu odpowiedniego modelu służył fachową radą, informując o wadach i zaletach konkretnych modeli z wybranymi silnikami. Po znalezieniu wymarzonego egzemplarza pojechał również do Niemiec i na miejscu załatwił wszystkie formalności oraz przetransportował auto do Polski".

09/2017
Paweł, Wrocław
BMW 525iA Lim. Exclusive '02
Bardzo zadbana E39 FL [dla wielu najpiękniejsza „5-tka” w historii modelu], z pięknie brzmiącą „pancerną” wolnossącą rzędową 6-tką, wspaniałym automatem ZF i królewskim wyposażeniem…
[2494 cm³ R6 24V (Euro4), 141 kW (192 KM), max. mom. obr.: 245 Nm przy 3500 obr./min., aut. 5-bieg. skrz. biegów (Steptronic), napęd tylny, 0-100 km/h: 8,9 s., V max: 232 km/h, masa wł.: 1605 kg, ład.: 525 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 460l, śr. spal. Pb95: 10,3l, poj. zb. paliwa: 70l]

Niem. wersja, bezwypadkowy, I wł. (niepalący), 233 tys. km (pełna dokument.: zaśw. TUEV, książka serwis.,instrukcje, kpl. rachunków)], 3 oryg. kluczyki, po terminowych przeglądach serwisowych i wymianie wielu nietanich części eksploatacyjnych; prowadzenie tego auta – czysta przyjemność!

Wyposażenie (m.in.):
lakier: srebrny met. („Titansilber Met.”), czarna skórz. tapicerka („Montana”), el. szyby, el. regul. skład. podgrz. lust., centr. zamek z pil., wspom. kier., skórz. wielof. kier., komfort. el. podgrz. fotele z pamięcią ust., drewn. elem. wykończenia wnętrza, 2-stref. aut. klimat., nawigacja (duża, kolorowa + funkcja TV, DVD), system audio (RDS) + zmieniarka CD (6), tel. pokład., komp. pokład., tempomat, el. szyberdach, ogrzewanie postojowe (Webasto) z pilotem, el. roleta tylna, przyciemn. szyby, reflektory ksenonowe, ABS, DSC (ESP), czujniki park. PDC (P+T), 2 kpl. alum. kół BMW (’15,’17)…
Opinia:

"Poprosiłem Pana Adama o znalezieniu w Niemczech wymarzonego dla mnie samochodu marki BMW z silnikiem benzynowym o pojemności 2,5l po liftingu. Czyli lata produkcji: 2002-2003. Zlecenie jak się okazało wcale nie było takie łatwe. Niby ktoś by pomyślał, że kupić samochód to żaden problem i wystarczy mieć tylko pieniądze. Wybrać bardzo zadbany samochód spośród tylu ofert w dodatku jeszcze z tak bogatym wyposażeniem i od pierwszego właściciela, (Niemiec 1948 rocznik) serwisowany na bieżąco do samego końca, faktury na wszystkie wymienione części i serwisy na sumę ponad 22.000 euro, graniczy niemal z cudem, ale udało się po upływie niemal pół roku szukania. Część spraw dotyczące samochodu Pan Adam załatwiał telefonicznie. Jak już wszystko było dograne, to wybraliśmy się oczywiście razem po samochód. Na miejscu wszystko okazało się tak jak było przedstawiane na wcześniejszych zdjęciach i rozmowach telefonicznych. Pan Adam oczywiście pomógł mi załatwić tablice wywozowe i wszystkie opłaty. Razem wróciliśmy do Polski, samochód bez żadnych problemów przeszedł pierwszy przegląd w kraju i bezproblemowo został zarejestrowany. Użytkuję go do dnia dzisiejszego i jestem z niego bardzo zadowolony. Pan Adam spisał się na medal i proszę mi uwierzyć, że zna się na samochodach i potrafi bardzo dobrze doradzić, za co mu jestem wdzięczny i bardzo jemu dziękuję".

02/2020
Leszek, dolnośląskie
Audi A4 Avant 2.0 TDI
S-line '14
Ładne dobrze utrzymane niewytłuczone b. oszczędne dynamiczne kombi (mała gruba kierownica dobrze leżąca w dłoniach, krótkie skoki lewarka, b. wygodne twarde fotele z el. regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa, wspaniały sprzęt audio) – prawdziwy pożeracz autostrad…
[1968 cm³ R4 16V turbo diesel (Common Rail, Euro5) 110 kW (150 KM), max. mom. obr.: 320 Nm w przedz. 1750-2500 obr./min., mech. 6-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 9,3 s., V max: 208 km/h, masa wł.: 1610 kg, ład.: 495 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn. (min.): 490l, śr. spal. ON: 4,7l, poj. zb. paliwa: 63l] 

Typoszereg B8/8K (2007-2015; po FL 11/2011), niem. wersja, bezwypadkowy, I wł., 220 tys. km (użytk. gł. na długich trasach), ks. serwis. prow. do końca (Audi, niezal. warsztat), świeżo po gł. przegl. techn. DEKRA [03/19; przeszedł z marszu, tj. bez zastrzeżeń („ohne festgestellte Mängel”)!], wiele nowych części, m.in. przednie klocki Brembo, tylne amortyzatory, rozrząd, pasek wieloklin. (2018 przy 210 tys. km).

Wyposażenie (m.in.):
wersja S-line, el. szyby, el. regul. skład. podgrz. lust., wspom. kier., wielof. skórz. kier., centr. zamek z pil., el. regul. podgrz. fotele, 2-stref. aut. klim., nawigacja, system audio Audi multimedia (synteza mowy, CD, SDx2, MP3, AUX, zestaw głośnomów. BT), komp. pokład., tempomat, Isofix, system start/stop, 8 pod. pow., ABS, ESP, ASR, halogeny, relingi dach., 2 kpl. kół ’17 (letnie ładniejsze w bagażniku)…
Opinia:

„Jestem bardzo zadowolony zarówno z zakupionego auta jak i z współpracy z poconowe.pl. Zakup okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę, auto w super stanie ze wszystkimi papierami. Sam nie był bym w stanie ani wyszukać tak świetnej oferty, ani ocenić wiarygodność ogłoszenia i sprzedawcy i w końcu wynegocjować tak atrakcyjną cenę. Naprawdę polecam poconowe.pl, Adam jest prawdziwym profesjonalistą, pasjonatem motoryzacji oraz naprawdę fajnym gościem. Na pewno ponownie skorzystam z jego pomocy przy zakupie następnego auta”.

03/2019
Michał, Wrocław
Audi A3 1.9 TDI Ambiente '06
Piękny zadbany nieźle wyposażony 3-drzwiowy hatchback (po FL z 06/2005) z dynamicznym niewysilonym oszczędnym silnikiem dieslowskim (pomimo technologii opartej na pompowtryskiwaczach bardzo udanym i długowiecznym)…
[1896 cm³ R4 8V turbo diesel (Euro4, brak DPF), 77 kW (105 KM), max. mom. obr.: 250 Nm przy 1900 obr./min., mech. 5-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 11,1 s., V max: 187 km/h, masa wł.: 1390 kg, ład.: 465 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 350l, śr. zuż. ON: 4,9 l/100km, poj. zb. paliwa: 55l]

Typoszereg: 8P (2003-2013), bezwypadkowy, III właśc. (niepalący), 156 tys. km (w pełni udokument., świeżo po przegl. techn. TUEV; wszystkie instrukcje, książki pokładowe), 2 oryg. kluczyki, po niezbędnych akcjach serwisowych i wym. części/ podzespołów potwierdz. rachunkami (m.in. rozrząd + pompa wodna, płyny, filtry).

Wyposażenie (m.in.):
kolor: szary (Akoya Silver Met.), szara materiał. tapicerka, alum. el. wykończ. wnętrza, el. szyby, el. regul. lusterka, centr. zamek z pil. (ze zdalnym podnoszeniem szyb po opuszczeniu auta), 2-stref. aut. klimat. Climatronic, skórz. kier., wspom. kier., podgrz. fotele, zest. głośnomów. (Bluetooth), system audio „Audi concert” [radio AM/FM z RDS, CD, 6 głośników], komp. pokład., 6 pod. pow., podłokietnik centr., blendy p/słon., uchw. na napoje/ butelki, podświetl. dół deski rozdz. (miejsca na nogi), drzwi, klamki wewn., skład. oparcie tylnej kanapy, półka bagażnika, halogeny, ABS, ESP, zabezp. p/kradzież.: alarm fabr. (reagujący także na poruszenia karoserii), immobilajzer, zawieszenie S-line, grill S-line, szyby przyciemnione, alum. felgi Audi ’17 [opony Dunlop (ok. 7 mm bieżn.)], II kpl. kół [alum. felgi Audi ’15, opony zimowe (ok. 5-6 mm)], oryg. demont. hak holown. (wbity do DR; ściąga się zaślepkę w zderzaku, zakłada końcówkę haka, po czym łatwo demontuje)…
Opinia:

„Z góry przepraszam za długą opinię, ale usługa świadczona przez pana Adama jest kompleksowa i chciałbym się w pełni do niej odnieść.
Cały proces zakupu auta, od skonsultowania oczekiwań aż po założenie polskich tablic rejestracyjnych, przebiegał bardzo sprawnie i w bardzo miłej atmosferze.
Pan Adam zawsze chętnie doradzał i wyjaśniał co robi, z kim się kontaktuje, które ogłoszenia sonduje, jaką obrał strategię itd. Mogłem się do niego bez problemu zwrócić z każdym pytaniem. Okazuje się, że handlarskich sztuczek jest dużo więcej niż mógłbym się spodziewać. Pan Adam uchronił mnie przed kilkoma nieuczciwymi sprzedawcami i próbami wyłudzenia, a niektóre pułapki były naprawdę sprytnie zastawione.

Podglądając jego metody pracy i sposób prowadzenia negocjacji ze sprzedawcami od razu rzuciło mi się w oczy ogromne doświadczenie i wyczucie w pracy z ludźmi. Z dużą łatwością i bardzo szybko rozpoznawał, czy sprzedawca jest faktycznie godny zaufania i czy auto rzeczywiście będzie w 100% zgodne z opisem. Dzięki tej umiejętności rozmawiania z ludźmi był w stanie wynegocjować obniżkę ceny jeszcze zanim gdziekolwiek pojechaliśmy.
Moje Audi A3 przywieźliśmy wspólnie spod Berlina. Cały plan wyjazdu i logistykę układał pan Adam. Tak byśmy w razie potrzeby mogli w krótkim czasie obejrzeć jak najwięcej aut. Krok po kroku przeprowadził mnie przez zakup, podpisanie umowy i wszystkie sprawy urzędowe po stronie niemieckiej. Na marginesie dodam, że nie mówię po niemiecku.
Również po sprowadzeniu auta pomógł mi przygotować i przetłumaczyć (u tłumacza przysięgłego) wszystkie potrzebne do rejestracji dokumenty.
Myślę, że miałem dużo szczęścia, że trafiłem właśnie na Pana Adama – człowieka, który oparł swój biznes na zaufaniu i szacunku do drugiego człowieka.
Zdecydowanie polecam!”.

07/2013
Marcin, Wrocław
Mercedes-Benz 420 SEC '90
Piękny zadbany youngtimer-legenda klasy wyższej w pożądanym eleganckim nadwoziu (coupe) z dobrą trwałą kulturalną „ósemką” [w najrzadszej wersji silnikowej (4.2 V8; jedynie 3.680 szt.)], automatem (4G-TRONIC), z końca produkcji modelu [C126 (1981-91)].
[4196 cm³ V8 16V (M 116 z wielopunkt. wtryskiem paliwa Bosch KE-Jetronic 3.1, katalizatorem; Euro1), 165 kW (224 KM), max. mom. obr.: 325 Nm przy 4000 obr./min., aut. 4-bieg. skrzynia biegów, napęd tylny, 0-100 km/h: 8,3 s., V max: 220 km/h, masa wł.: 1620 kg, ład.: 510 kg, 4 miejsca siedz., poj. bagażn.: 510l, śr. spal. Pb95: 11,9l, poj. zb. paliwa: 90l]

Niem. wersja, bezwypadkowy, II wł. (niepalący), 291 tys. km [ks. serwis., 2 ost. zaśw. z przegl. techn., wiele rachunków], garażowany, 3 oryg. kluczyki, porządny czysty wspaniale utrzymany zabytkowy egzemplarz (praktycznie bez śladów korozji) będący bez wątpienia solidną lokatą kapitału.

Wyposażenie (m.in.):
beżowa skórz. tapicerka, el. szyby (4), el. regul. lust., wspom. kier., skórz. kier., el.-pneumat. centr. zamek z pil., el. podgrz. fotele z pamięcią ustawienia, klimatyzacja, oryg. kodowany RM Becker Mexico, zegar, czujnik temp. zewn. + elektroniczny wyświetlacz, podłokietnik centr. (x2), schowek (x2), el. roleta szyby tylnej, fabr. przyciemn. szyby (zielone), ABS, ASR (kontr. trakcji), wycieraczki reflektorów, halogeny, alarm + immobilajzer, oryg. legendarne alum. felgi MB ’15 (tzw. Gullydeckel)…
Opinia:

„Świetny samochód, w doskonałym stanie. Szukałem wersji 560 ale sten tego 420
sprawił , że nie miałem wątpliwości że jest to auto godne zainteresowania i powinno trafić w ręce kto doceni jego wyjątkowość. Auto zostało sprowadzone do kraju i zarejestrowane na pojazd zabytkowy, posiada tzw żółte tablice co podkreśla jego wyjątkowość i cieszy jak również sprawia że nigdy już nie opuści naszego kraju ponieważ zostało wpisane do Centralnego Rejestru Pojazdów Zabytkowych i jest chronione prawem. 

Właśnie takiego auta sxukalem .Profesjonalna obsługa, polecam. Dziękuję bardzo panie Adamie! Jestem pewien, że nasza współpraca się nie skończy na tym aucie i jeszcze wiele aut uda nam siie sprowadzić do Polski i zachować dla historii motoryzacji w naszym kraju. 
dziękuje bardzo”!

02/2018
Piotrek, Wrocław
Fiat Bravo 1.4T-JET 16V
Racing '08
Ceniony kompaktowy model z bardzo dobrym trwałym dynamicznym turbodoładowanym silnikiem benzynowym, nieźle wyposażony, świeżo po przeglądzie serwisowym, z dwoma kompletami kół…
[1368 cm³ R4 16V Turbo (Euro4), 88 kW (120 KM), max. mom. obr.: 206 Nm przy 1750 obr./min., mech. 6-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 9,6 s., V max: 197 km/h, masa wł.: 1390 kg, ład.: 380 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 335-795l, śr. spal. Pb95: 6,9l, poj. zb. paliwa: 58l, crashtest Euro-NCAP (2007): *****]

II generacja [198; 2007-14], niem. wersja, bezwypadkowy, III wł. (niepalący), 138 tys. km [ks. serwis. (prow. do końca; tylko FIAT), rachunki, raporty TUEV]; niedługo po wym. klocków ham., oleju i akumulatora; oferta prywatna spod Bonn (spokojny młody chłopak, który potrzebował kombi).

Wyposażenie (m.in.):
pakiet „Racing” (2-kolor. alum. felgi, progi, spojler dachowy, sport. fotele, pedały, chrom. obwódki zegarów, dźwigni zm. biegów), 2-kolor. tapicerka, el. szyby (2), el. regul. lust., wielof. skórz. kier., wspom. kier. (2-stopniowe), centr. zamek z pil., aut. klimatyzacja, system audio (RDS, CD), komp. pokład., podłokietnik centr. ze schowkiem (chłodzony), uchw. na napoje, 8 pod. pow., Isofix, alarm + immobilajzer, przyciemn. fabr. szyby, ABS, ESP (układ stabilizujący tor jazdy), ASR (kontr. trakcji), halogeny (doświetlające również drogę poprzeczną przy większym skręcie), alum. felgi Fiat ’17 (1-roczne opony letnie), II kpl. kół (felgi stalowe, 2-letnie opony)…
Opinia:

„Współpraca z Adamem to czysta przyjemność, od początku do końca mogłem na niego liczyć we wszystkich szczegółach, pełen profesjonalizm. Moje zadanie sprowadzało się jedynie do wybrania jednego z wcześniej wyselekcjonowanych aut przez Adama, resztą zajął się fachowiec ;)”

10/2016
Szymon, dolnośląskie
BMW 320d Touring Aut.
Sport Line '13
Ładne zadbane szybkie oszczędne kombi z bardzo dobrym wyposażeniem, wygodnym komfortowym płynnym automatem (8), pewnymi skutecznymi hamulcami i na potężnych letnich kołach ‘18 (patrz zdjęcie), bezpośrednio od pracownika serwisu BMW w Hesji (prywatna oferta).
[1995 cm³ R4 16V turbo diesel [Common Rail (N47D20; rozrząd łańcuszkowy), Euro 5], 135 kW (184 KM), max. mom. obr.: 380 Nm w zakr. 1750-2750 obr./min., aut. 8-bieg. skrz. biegów (tryby robocze: Sport/ Normal/ Eco), napęd tylny, 0-100 km/h: 7,7 s., V max: 230 km/h, masa wł.: 1570 kg, ład.: 520 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 495/1500l, śr. spal. ON: 4,7l, poj. zb. paliwa: 57 l]

Typoszereg: F31 (2012-2019), niem. wersja, bezwypadkowy, II wł. (niepalący), 206 tys. km (pełna dokument., ks. serwis., raporty TUEV), 3 oryg. kluczyki.

Wyposażenie (m.in.):
lakier: szary miner. met. (B39), wersja „Sport”, alum. i czarne błyszcz. elem. wykończ. wnętrza, el. szyby (x4), el. regul. skład. podgrz. lusterka, sport. podgrz. fotele, centr. zamek z pil., wspom. kier., wielofunkc. skórz. sport. kier. (obszyta czerw. nicią), 2-stref. aut. klimat., nawigacja kolor. „Business”, system audio (RDS, CD, SD, MP3), zestaw głośnomów. BT, wejście USB, AUX, 11 głośników, kamera cofania, tempomat aktywny, komp. pokład., bezkluczyk. dostęp „komfort”, podświetl. klamki, BMW Online, BMW TeleServices, elektrochrom. lust. wsteczne, podłokietnik centr. ze schowkiem, podł. tylny, blendy p/słon. z podświetl. lust. i chwytakami na dokumenty, uchw. na napoje/ butelki, oświetl. drzwiowe (x4), gniazdko AUX, gniazdko 12V (x2), system Start/Stop, welur. dywaniki, siatki za przednimi fotelami, ISOFIX, tylne zagłówki (x3), skład. tylna kanapa, roleta, siatka podłogowa, el. otw./ zam. tylna klapa [pilot/przycisk], czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, reflekt. bi-ksenononowe skrętne, halogeny, przednie, tylne światła LED, ABS, DTC, DSC, relingi dachowe, czujn. park. (P+T), alarm fabr. + immobilajzer, szyby przyciemn. (na zielono), II kpl. kół (alum. zimowe BMW ’17), koła alum. letnie BMW ’18 (opony 225/45ZR18 95W), oryg. el. hak holown. i wiele innych…
Opinia:

„Po przeszukiwaniu setek ogłoszeń aut w Polsce zawsze w aucie było coś "kręcone". Wtedy z polecenia natknąłem się na Adama, który sprowadza samochody z Niemiec na zamówienie. Szukaliśmy przeróżnych ogłoszeń, jednak docelowo miało być to BMW F31 320d. Udało się zakupić od pracownika salonu BMW z typowym autostradowym przebiegiem. Auto miało lekko ponad 200 tyś., jednak lepsze pewne 200 niż kręcone jak większość w Polsce :)

Co do auta - od razu po zakupie został wymieniony rozrząd - oczywiście zapobiegawczo z racji opinii o tym silniku przy przebiegach 200k+ oraz olej w skrzyni. Samochód sprawuje się świetnie (odpukać). Czy to miasto czy trasa, to wszystkie podzespoły i skrzynia automatyczna pracuje wyśmienicie. Do tego wymieniany olej co 10-15k km oraz filtry i nic więcej. Tylko tankować i jeździć ;)
Polecam również współpracę z Adamem. Kontakt super, wysłuchuje potrzeb klienta oraz sam wyjdzie z inicjatywą lub podpowiedzią odnośnie jakiegoś auta z danym silnikiem. Podróż również przebiegła w miłej atmosferze i myślę, że do następnego! ;)”

02/2018
Patryk, Hrubieszów
Renault Megane Grandtour
2.0 TCe 180 GT '11
Zadbane bogato wyposażone rodzinne kombi w usportowionej wersji GT, z udanym długowiecznym pancernym wręcz 180-konnym silnikiem benzynowym i turbodoładowaniem; oferta niezależnego handlarza z Turyngii (samochód kupiony po wypadku od firmy ubezpieczeniowej).
[1998 cm³ R4 16V Turbo (Euro5), 132 kW (180 KM), max. mom. obr.: 300 Nm przy 2250 obr./min., mech. 6-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 8,0 s., V max: 225 km/h, masa wł.: 1395 kg, ład.: 489 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 524l, śr. spal. Pb95: 7,7l, poj. zb. paliwa: 60l]

Niem. wersja, egz. powypadkowy, I wł. (niepalący), 120 tys. km (w pełni udokument. książką serwisową, zaśw. TUEV), 2 oryg. kluczyki; mocny elastyczny silnik (dzięki turbo mocny „dół”), piękny lakier, czyste wnętrze, niewystukane zawieszenie, pewne zachowanie na drodze, hamulce-brzytwa, pojemny bagażnik… po naprawie: porządne rodzinne kombi z tzw. „gwizdkiem” J

Wyposażenie (m.in.):
lakier czarna perła (Starry Black), tapicerka materiał.-skórz., grafit. alum. inkrustacje wnętrza, el. szyby (4), el. regul., podgrz. i skład. lust. z kierunkowskaz., wielof. sport. skórz. kier. (regul. w dwóch płaszczyznach), wspom. kier., centr. zamek z pil., podgrz. el. sport. kubełkowe fotele (z podp. odc. lędźw. kręg. w fotelu kier.), aut. 2-strefowa klimatyzacja, system audio BOSE (radio z RDS, CD, MP3, BT), nawigacja Carminat TOM TOM 2.0 Live (ze sterowaniem przyciskami i dżojstikiem na tunelu środkowym; z mapą całej Europy), wejście AUX, USB, 12V (x3), komp. pokład. (również polskie menu), aut. hamulec postojowy, czujnik świateł, czujnik deszczu, tempomat + ogranicznik prędkości, przycisk zapłonu „start stop”, system Hands Free (otw., zam. i uruch. silnika bez użycia karty), wsk. zm. biegu (ekonomiczna jazda), wsk. temp. zewn., funkcja „show me home”, alarm + immobilizer, fotochrom. lust. wewn., sport. alum. nakładki na pedały, sport. końc. lewarka zm. biegów, schowek przedni chłodzony, podłokietnik centr. ze schowkiem, podłokietnik tylny (z uchw. na napoje), siatka ochronna bagażnika, oparcie tylnej kanapy, 8 pod. pow., Isofix, czujniki park. (P+T), ABS, ESP, ASR, listwy progowe „Megane GT”, bi-ksenonowe refl. skrętne, halogeny, sport. utwardzone zawieszenie, sport. zderzaki (tylny z alum.pod. dyfuzorem), alum.pod. klamki i relingi dachowe, alum. felgi ’17, hak holowniczy demontowalny…
Opinia:

„Dziękuję Panu Adamowi za znalezienie tego egzemplarza. Mimo, że auto było lekko "puknięte" z tyłu ( byłem tego świadomy przed zakupem) okazało się świetnym nabytkiem. Cena była przystępna, a koszty naprawy nie okazały się zbyt wysokie mimo, że to trochę inne auto i różni się pewnymi detalami od zwykłego megane kombi. Wyposażenie top, rodzina z 2 dzieci spokojnie pakuje się na wakacje. I to przyspieszenie, jeździ aż miło :P”

07/2015
Rafał, dolnośląskie
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi
Titanium '13
3-letnie „salonowe” ogromne rodzinne królewsko wyposażone kombi z udanym trwałym kulturalnym dynamicznym oszczędnym 140-konnym turbo dieslem PSA i precyzyjną mechaniczną (6) skrzynią biegów w ofercie niezależnego handlarza z Hesji (samochód poleasingowy).
[1997 cm³ R4 16V turbo diesel (Common Rail; Euro5, filtr DPF), 103 kW (140 KM), max. mom. obr.: 320 Nm przy 1750 obr./min., mech. 6-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 9,8 s., V max: 205 km/h, masa wł.: 1620 kg, ład.: 670 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn. (min.): 540l, śr. spal. ON: 6,1l, poj. zb. paliwa: 70l, crashtest Euro-NCAP (2007): *****]

Typoszereg: Mk4 (po FL; przedost. rok prod.), bezwypadkowy, I wł. (niepalący), 94 tys. km (pełna hist. serwis., kpl. dokumentów, rachunków, świeży raport TUEV); zaledwie po otwarciu drzwi można było wyczuć charakterystyczny zapach nowego auta; na pełnym baku wprawiony kierowca zrobi 1300-1400 km (trasa); cena nowego w PL (2013): >140 tys. zł, a to cudo za sporo mniej niż 50%!

Wyposażenie (m.in.):
tapicerka skóra-alcantara, el. szyby, el. regul. skład. podgrz. lust. (aut. zmieniające ustawienie przy cofaniu), centr. zamek z pil., wspom. kier., wielofunkc. skórz. kier., podgrz./wentyl. el. sport. fotele z pamięcią ust., 2-strefowa aut. klimat., syst. nawigacji (kolorowy duży ekran), system audio (RDS, CD, MP3), zestaw głośnomów. BT, głośniki (przód, tył), wejście USB, AUX, 12V (x2), komp. pokład. (menu także w jęz. polskim), tempomat, podgrz. przednia szyba, czujnik świateł, czujnik deszczu, oświetl. wnętrza ambiente, podłokietnik centr., schowek centr. i drugi zasuwany małą roletką, schowek przedni chłodzony, tylny podłokietnik, 5 zagłówków, uchw. na napoje, alarm + immobilajzer, 9 pod. pow., Isofix, roletki tylnych drzwi, lust. fotochromatyczne, fabr. przyciemn. szyby, siatka grodziowa bagażnika, listwy prog. „Ford”, ABS, ESP, reflektory bi-ksenonowe, halogeny, światła do jazdy dziennej LED, tylne światła LED, czujniki park. (P+T), 2 kpl. niezłych kół ’16 (alum. felgi x2)…
Opinia:

„Bardzo pozytywnie oceniam współpracę z Panem Adamem, która zaowocowała zakupem i sprowadzeniem do kraju poszukiwanego przeze mnie modelu, wersji i rocznika używanego Forda Mondeo. Sam proces poszukiwań trwał prawie 3 miesiące, co wynikało głównie z moich oczekiwań dot. wyposażenia samochodu, stosunkowo małej podaży tego modelu, jak i z weryfikacji wiarygodności oferentów. W tym czasie Pan Adam cierpliwie podsyłał mi nowe i warte uwagi oferty znalezione na samochodowych serwisach niemieckich, tłumacząc opisy z języka niemieckiego (którego nie znam), jak i komentował propozycje, które sam wyszukałem. W chwili zainteresowania konkretną ofertą, mogłem liczyć na bezpośredni kontakt Pana Adama ze sprzedawcą i pertraktacje dotyczące ceny. Ostatecznie, gdy jedna oferta szczególnie przypadła mi do gustu, nastąpiła szybka decyzja, kontakt ze sprzedawcą i już następnego dnia wspólna i spędzona na ciekawych rozmowach podróż moim starym samochodem w głąb Niemiec (ok. 800km) po zakup auta. Na miejscu Pan Adam wynegocjował jeszcze mały bonus i po południu, po załatwieniu wszystkich formalności, wracaliśmy dwoma autami do kraju. Po pozytywnym doświadczeniu z zakupem Forda, gdy będę szukał następny mojego starego samochodu, z przyjemnością nawiążę ponowną współpracę z Panem Adamem.”

08/2016
Mirek, dolnośląskie
Opel Omega 3.0 V6 Sport
Lim. '00
Zadbany 17-letni „topowy” Opel we wspaniałej rzadkiej konfiguracji: 4d (Lim.) + najmocniejszy silnik benzynowy + mechaniczna skrzynia biegów + wersja wyposażeniowa „Sport”, z fantastycznym przebiegiem, z prywatnej oferty z Bawarii, za zaledwie 1.500 EUR. Nie bez powodu początek opisu ogłoszenia był taki: „Verkaufe hier schweren Herzens meinen Omega B Facelift” (Sprzedaję z ciężkim sercem…) 😊
[2962 cm³ V6 24V (X30XE; Euro4), 155 kW (211 KM), max. mom. obr.: 270 Nm przy 3400 obr./min., mech. 5-bieg. skrz. biegów, napęd tylny, 0-100 km/h: 8,5 s., V max: 240 km/h, masa wł.: 1675 kg, ład.: 495 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 530-1460l, śr. spal. Pb95: 10,4l, poj. zb. paliwa: 75l]

Typoszereg: B2/ B FL [lub jak wielu woli „C”; po FL (08/1999); po nim już koniec modelu (następca: Opel Signum)], bezwypadkowy, III wł. (niepalący), 138 tys. km (pełna hist. serwis., kpl. dokumentów, zaśw. TUEV, wiele rachunków); niedrogie fajne auto z niewielkimi ogniskami rdzy w kilku miejscach (bolączka modelu), które nieźle wygląda, pięknie brzmi, umiarkowanie pali, sporo mieści, daje mnóstwo radości z jazdy i… się nie psuje 😊

Wyposażenie (m.in.):
el. szyby (4), el. regul. podgrz. lusterka, centr. zamek z pil., wspom. kier., skórz. wielof. kier., el. fotele (góra-dół), podgrzewane, z wysuwanym siedziskiem, 2-stref. aut. klimat., hi-fi Opel CDR 2005 Delco Electronics (RDS, CD), 6 głośn., komp. pokład., 4 pod. pow., ABS, TC (kontr. trakcji), refl. ksenonowe, halogeny, koła letnie Opel '17 [felgi alum. charakt. dla wersji „Sport” (z załamanym końcem ramion), niezłe opony], II kpl. kół (felgi alum. Opel '17, słabe opony zimowe)…
Opinia:

moja Omesia 😊

05/2017
Adam Janicki, Wrocław
Honda Civic 1.8i-VTEC Type S
Advantage '09
Piękny „salonowy” bogato wyposażony niezniszczalny 6-letni hatchback w usportowionej wersji Type S (czarny grill „GT”, ospojlerowanie dolne w kol. nadwozia, kratka w tylnym zderzaku, sport. nakładki na pedały, srebrny dekielek paliwa „Chrom-Design”), z pakietem wyposażenia „Advantage”… jednym słowem: odlot!
[1799 cm³ R4 16V (Euro5), 103 kW (140 KM), max. mom. obr.: 174 Nm przy 4300 obr./min., mech. 6-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 8,6 s., V max: 205 km/h, masa wł.: 1266 kg, ład.: 484 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 456l, śr. spal. Pb95: 6,7l, poj. zb. paliwa: 50l]

VIII generacja (po FL), niem. wersja, bezwypadkowy, I wł. (niepalący), 91 tys. km [w pełni udokument. ks. serwis. (prow. do końca), pełną dokumentacją eksploatacyjną (rachunki części zamiennych, akcesoriów, akcji przywoławczych Hondy), raportami TUEV; w ciągu ost. 3 lat wymiany/ naprawy na ponad 1500 €]; oferta prywatna (pełna informacja, kulturalne rzeczowe negocjacje, odpowiedzialność za słowo, poczęstunek na miejscu, bezinteresowna pomoc w załatwieniu tablic wywozowych); sprzedaż z powodu powiększenia się rodziny…

Wyposażenie (m.in.):
lakier: niebieski met. (Deep Sapphire), tapicerka mat.-alcantara, el. szyby, el. regul. skład. podgrz. lust., wielofunkc. skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek z pil., podgrz. fotele, przycisk „Engine Start”, 2-stref. aut. klimat. (regulacja temp. po stronie pasażera również przyciskami na podłokietniku drzwiowym), system audio (RDS, CD, MP3, WMA), głośniki [przód, tył; drzwiowe, wysokotonowe (przód)], wejście USB, AUX, 12V (x2), tempomat, komp. pokład., alarm + immobilajzer, podłokietnik centr., schowek centr. zasuwany małą roletką, schowek przedni chłodzony, uchw. na napoje, 8 pod. pow., Isofix, ABS, VSA (ESP), halogeny, czujnik świateł, czujnik deszczu, czujniki park. (T), felgi alum. Honda ’17 (prawie nowe opony Fulda), II kpl. kół (alum. zimowe '16, niezłe opony)…
Opinia:

„Jestem bardzo zadowolony z usług Adama i poconowe.pl. Po 6 latach od zakupu autka, nadal nim jeżdżę i sprawuje się bez zarzutu, nie miał jak dotąd żadnych awarii. Myślę, że jest to przede wszystkim zasługa wiedzy i doświadczenia Adama w wyszukiwaniu ofert samochodów, które są sprawne i w bardzo dobrym stanie. Poza tym, pełne zaangażowanie z jego strony we wszystkich etapach zakupu. Doradzał mi w wyborze modelu, z którego jestem ostatecznie bardzo zadowolony i cieszę się że zmieniłem swój pierwotny wybór. Jest profesjonalistą w tym co robi, ale także widać, że jest to jego pasja”.

03/2015
Kuba, Wrocław
Audi A4 Avant 3.0 TDI Quattro
S-line '12
Pięcioletnie mocne oszczędne bogato wyposażone prestiżowe kombi w bardzo dobrym stanie technicznym (po wszystkich niezbędnych pracach serwisowych); samochód prawie idealny – wystarczy spojrzeć na te kontury, wsiąść, dotknąć, poczuć i się przejechać, żeby poczuć tę więź…
[2967 cm³ V6 24V turbo diesel (Common Rail, Euro5), 180 kW (245 KM), max. mom. obr.: 500 Nm w przedz. 1400-3250 obr./min., aut. 7-bieg. S-tronic (2-sprzęgł. DSG z możl. ręcznej zmiany przełożeń), napęd na obie osie (Quattro), 0-100 km/h: 6,1 s., V max: 250 km/h, masa wł.: 1810 kg, ład.: 485 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 490l, śr. spal. ON: 6,1l, poj. zb. paliwa: 61l]

Niem. wersja, po FL (2012), bezwypadkowy, II wł. (niepalący), 217 tys. km [ks. serwis. (prow. do końca; Audi); jeździł przeważnie na długich trasach], świeżo po przegl. techn. (07/17), serwis., wiele nowych części, czyste b. dobrze utrzymane wnętrze.

Wyposażenie (m.in.):
S-line x3 (karoseria, wnętrze, zawieszenie), el. szyby (4), el. regul. skład. podgrz. lusterka, centr. zamek z pil., wspom. kier., skórz. wielof. kier., sport. skórz. podgrz. el. regul. fotele (S), el. regul., podgrz. i skład. lust., 3-stref. aut. klimat., nawigacja, system audio Bang&Olufsen (MMI, synteza mowy, CD, SD, MP3, AUX, zestaw głośnomów. BT), tempomat, el. panoram. dach, ciemna podsufitka, ISOFIX, system start/stop, ABS, ESP, ASR, czujn. park. (P+T), refl. bi-ksenonowe skrętne, koła alum. letnie Audi Rotor ’19 (niezłe opony Continental),II kpl. kół (alum. felgi zimowe Audi ’17, nowe opony zimowe Michelin) i wiele innych nietanich opcji…
Opinia:

„Znalezienie takiego samochodu nie jest łatwe i szybkie, ale warto było czekać kilka miesięcy na to, czego się chce i oczekuje. Świetne auto, dobra prezencja, mocny silnik w niepozornej karoserii.
Polecam współpracę i dziękuję! :)”

12/2017
Włodzimierz, dolnośląskie
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi
(180) Titanium '15
4-letnie mocne szybkie niezwykle oszczędne pięknie narysowane potężne rodzinne kombi za mniej niż 1/3 ceny nowego [ówczesna cena salonowa w PL (bez rabatów): >170 tys. zł)]; jedno z przyjemniejszych aut, jakie miałem przyjemność prowadzić...
[1997 cm³ R4 16V turbo diesel (Common Rail; Euro6), 132 kW (179 KM), max. mom. obr.: 400 Nm w przedz. 2000–3250 obr./min., mech. 6-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 8,4 s., V max: 220 km/h, masa wł.: 1630 kg, ład.: 690 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 525-1630l, śr. spal. ON: 4,8l, poj. zb. paliwa: 63l, crashtest Euro-NCAP (2014): *****]

Typoszereg: Mk5, bezwypadkowy, II wł. (niepalący), 118 tys. km (pełna hist. serwis., kpl. dokumentów, rachunków), zużycie ON przy prędk. autostrad. 120-130 km/h w granicach 5,0l (patrz zdj.) = na baku >1200 km (fenomen!), nagła sprzedaż z powodu przeprowadzki rodziny z Niemiec do Szwajcarii (diesel = wysoki podatek).

Wyposażenie (m.in.):
el. szyby, el. regul. skład. podgrz. lusterka, fotel kier. z pamięcią ustaw., centr. zamek z pil., wspom. kier., podgrz. skórz. wielof. kier., podgrz. fotele (x4), podgrz. przednia szyba, przycisk START (Ford Power), 2-stref. aut. klimat., nawigacja + hi-fi Sony (CD, radio DAB, Ford SYNC/ Microsoft, BT, Aux, SD, USB, 12 głośn., subwoofer, synteza mowy + sterowanie głosem), ekran dotyk., AppLink, informacja o ruchu drog. (TMC), zestaw głośnom. BT, oświetl. wnętrza LED + nastrojowe (ambiente), kamera cofania, aktywny tempomat (Adaptive Cruise Control), Driver Alert (system monitorowania koncentracji kierowcy), Isofix, czujn. park. (P+T), asystent park. (Active Park Assist), syst. rozpoznaw. znaków drog. (Traffic Sign Recognition), syst. wspom. kier. w unikaniu/ zmniejsz. skutków kolizji (Pre-Collision Assist), syst. start-stop, syst. monit. martwego pola (BLIS), ABS z elektr. ukł. podz. siły ham. (EBD), stabil. toru jazdy (ESC), kontrola trakcji (TA), wspom. awar. ham. (EBA), wspom. ruszania na wznies. (HSA), alarm, syst. bezklucz. dost. (Ford Key Free), syst. wspom. utrzym. pojazdu na pasie ruchu (Lane Keeping Aid), syst. aut. sterow. światłami drog. (Auto High Beam), światła LED do jazdy dziennej + reflektory Ford Dynamic LED, halogeny projekcyjne, tylne światła LED, syst. monit. ciśnienia w oponach, pod. pow. (11), szyby akustyczne (drzwi przednie), el. tylna klapa, alum. nakł. prog. "Mondeo", relingi dach., hak. holown., oryg. koła alum. zimowe '17 (Ford/ Michelin; 1 sezon), II kpl. kół [alum. letnie '18 (Borbet/ Hankook)]…
Opinia:

„Polecam "poconowe.pl" i osobę Adama - super doradził, pomógł, wybraliśmy Forda Mondeo, który jeździ bez zarzuty. Bardzo dobre auto, super stan, olbrzymia negocjacja cenowa ze strony Adama + pomoc w formalnościach. Kolejne auto też kupie z Adamem.
Pozdrawiam”

10/2019
Artur, dolnośląskie
Toyota Avensis 1.8 Executive '09
Bez zbędnej kokieterii – kolejna 5-letnia „nówka”! Wspaniale wyposażony sedan klasy średniej z udanym dynamicznym 147-konnym silnikiem benz. i mech. 6-bieg. skrzynią biegów w ofercie dużego znanego salonu Toyota w Hesji (sympatyczna obsługa, luźna atmosfera, pomoc w wydz. kom., załadunek II kpl. kół., kawa).
[1798 cm³ R4 16V (Euro4) 108 kW (147 KM), max. mom. obr.: 180 Nm przy 4000 obr./min., mech. 6-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 9,4 s., V max: 200 km/h, masa wł.: 1450 kg, ład.: 550 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn. (min.): 509l, śr. spal. Pb95: 6,5l, poj. zb. paliwa: 60l]

Typoszereg: T27, niem. wersja, bezwypadkowy, I wł. (niepalący), 65 tys. km [ks. serwis. prow. do końca (Toyota)], świeżo po przegl. techn. TUEV i serwisowym (duży); rozrząd łańcuszkowy, 12-mies. gwarancja (dedykow. sam. używanym), technicznie, wizualnie (silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, hamulce, lakier, felgi, plastiki, tapicerka, podsufitka, bagażnik) - jak nowy!

Wyposażenie (m.in.):
el. szyby (4), el. regul., podgrz. i skład. lust., wielof. skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek z pil. + podgrz. fotele, syst. bezkluczyk. wejścia i zapłonu „Smart-Key”, 2-stref. aut. klimatyzacja, nawigacja kolor. (ekran: ‘7; synteza mowy, dysk twardy), kamera cofania, system audio Premium (RDS, CD, MP3, WMA) + zmien. płyt CD, zestaw głośnomów. BT, komp. pokład., tempomat, el. regul. podparcia odc. lędźw. kręgosłupa, podłokietnik centr., schowek, oświetl. drzwi, 9 pod. pow. (łącznie z kolanową!), Isofix, 3 zagłówki tylne, roleta tylnej szyby, czujnik świateł, czujnik deszczu, ABS + EBD (elektroniczny rozkład siły ham.), VSC (układ stabilizujący tor jazdy; ESP), TRC (system zapobiegający poślizgowi kół podczas ruszania; ASR), halogeny, alarm + immobilajzer, szyby atermiczne, gumowa mata bagażnika (wanna), uchwyty, alum. felgi Toyota ’17 (opony Michelin), II kpl. alum. kół ’16 (opony po jednym sezonie)…
Opinia:

„Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Pomoc w każdym zakresie. Informacje rzetelne i nie koloryzowane. Bardzo dobry kontakt i bezproblemowa współpraca. A pan Adam bardzo sympatyczny i uczynny człowiek, miło znaleźć w dzisiejszych czasach tak pomocnych i uczciwych pośredników.

Życzę każdemu, aby tego typu transakcje przebiegały w takiej atmosferze.
Szczerze polecam”!

08/2014
Tomasz, Wrocław
Renault Scenic II 1.6 16V
Luxe Privilege '04
Czysty wspaniale utrzymany bogato wyposażony przestronny bezpieczny kompakt-van z udanym bezproblemowym 113-konnym 1,6-litrowym silnikiem benz., mech. skrzynią biegów, niewystukanym zawieszeniem, pięknym nieporysowanym lakierem, wyraźnym światłem reflektorów i fabrycznym sprzętem hi-fi wraz ze zmieniarką płyt CD (6) z oferty prywatnej z Bawarii (sympatyczny wesoły muzyk).
[1598 cm³ R4 16V (Euro4), 83 kW (113 KM), max. mom. obr.: 152 Nm przy 4200 obr./min., mech. 5-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 12,5 s., V max: 185 km/h, masa wł.: 1395 kg, ład.: 520 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 390l, śr. spal. Pb95: 7,2l, poj. zb. paliwa: 60l, crashtest Euro-NCAP (2003): *****]

Niem. wersja, bezwypadkowy, I właśc. (niepalący), 73 tys. km (w pełni udokument. książką serwisową, rachunkami, raportami TUEV), świeżo po przeglądzie serwisowym wraz z wymianą rozrządu, filtrów, płynów, hamulca ręcznego, nawiewu (bolączka modelu).

Wyposażenie (m.in.):
wersja „Luxe Privilege”, tapicerka materiał.-skórz., el. szyby (4), el. regul., podgrz. i skład. lust., wielofunkc. skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek z pil., aut. klimatyzacja, system audio (RM z RDS) + zmieniarka płyt CD Renault Alpine (6), komp. pokład., uruch. i „gaszenie” silnika przyciskiem „Start Stop”, system Hands Free (otw., zam. i uruch. silnika bez użycia karty), fotochrom. lusterko, dodatk. lusterko pozw. na obserwację dzieci z tyłu, schowek na okulary, uchw. na napoje, podłokietnik centr. + duży podświetl. schowek, schowki w podłodze, alarm + immobilizer, czujnik deszczu, 6 pod. pow., 3 pojedyncze fotele w II rzędzie siedzeń, rozkładane stoliki, Isofix (x4), roletki szyb tylnych, tylne zagłówki x3, dywaniki x2 (gumowe + mater.), wanna gumowa bagażnika, czujniki park. (T), ABS, ESP, halogeny, alum. felgi ’15 (niezłe opony zimowe), II kpl. kół (alum. felgi Renault ’16)…
Opinia:

„Pierwotnie nastawiliśmy się na inny samochód. Pan Adam zasugerował przemyślenie aut innych marek oraz innych modeli, co skutkowało w rezultacie lepszym dla nas wyborem.  Finansowo zakup bardzo się opłacił, mimo kosztu usługi u pana Adama - cały zakup wyszedł bardzo korzystnie. Najważniejsza jednak wartość - to naszym zdaniem pomoc przy zakupie. Przez cały proces byliśmy prowadzeni przez 'przewodnika', który: doradzał wybór auta, szukał ofert, w naszym imieniu dzwonił i pytał o szczegóły. Następnie nieoceniona pomoc w trasie i na miejscu - wspaniałe negocjacje ze sprzedawcą, pomoc w przeprowadzaniu spraw urzędowych za granicą (wielki plus za szczegółowe przygotowanie się z procedury i czasu pracy danego urzędu - jeszcze przed wyjazdem). W rezultacie Pan Adam prowadził całą sprawę - dla nas z trudnej sprawy zakupu za granicą, bez znajomości przepisów i języka - wyszła sprawa szybka, łatwa i przyjemna. Nasze zadnia ograniczyły się do wyboru auta, wyjazdu, opłacenia, podpisania dokumentów i powrotu z nowym autem do domu”.

09/2014
Anna, Zbigniew, Wrocław
Honda Civic 1.8i-VTEC Sport
„50 Jahre Edition” '11
Przepiękny świeży zadbany 3-letni Civic VIII generacji (po 2. FL; przedost. rok prod.), bezpośrednio z salonu Hondy w Bawarii; „UFO” można było wówczas brać w ciemno [auto-legenda, synonim solidności (model „bezobsługowy”)], a już taki egzemplarz, jak ten - grzechem byłoby przejść z boku obojętnie…
[1799 cm³ R4 16V (Euro5), 103 kW (140 KM), max. mom. obr.: 174 Nm przy 4300 obr./min., mech. 6-bieg. skrz. biegów, napęd przedni, 0-100 km/h: 8,6 s., V max: 205 km/h, masa wł.: 1378 kg, ład.: 372 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 455l, śr. spal. Pb95: 6,4l, poj. zb. paliwa: 50l]

Niem. wersja, bezwypadkowy, I wł. (niepalący), 50 tys. km (ks. serwis., pełna dokumentacja pojazdu), gwar. przedłuż. do 10/2016!, prowadzenie tego auta – czysta przyjemność!

Wyposażenie (m.in.):
wersja „Sport” + „50 Jahre Edition” [okolicznościowa (50-lecie obecności Hondy na niem. rynku)], pakiet „Sport Plus/GT” [czarny grill „GT”, tylna płetwa (Type-R Design), sport. nakładki na pedały, srebrny dekielek paliwa (Chrom-Design)], lakier specjalny, tapicerka materiał.-alcantara, el. szyby (4), el. regul. skład. podgrz. lust., wielof. skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek z pil., 2-stref. aut. klimat., system audio (RDS, CD, MP3), wejście USB, AUX, komp. pokład., tempomat, podłokietnik centr., schowek, uchw. na napoje, 8 pod. pow., Isofix, ABS, VSA (ESP), halogeny, alarm + immobilajzer, czujnik świateł, czujnik deszczu, czujn. park. (P+T), podświetl. progi (stal szlachetna), genialny system podnoszenia siedziska kanapy (łatwo i szybko robi się drugi bagażnik!), alum. felgi Honda ’18 (prawie nowe opony), II kpl. kół (zimówki na „stalówkach” ’16; 2-letnie opony)…
Opinia:

„jestem mega zadowolony zarówno z obsługi jak i z samochodu. Pan Adam wykazał się dużym profesjonalizmem, zadbał o każdy detal. W zasadzie jedyną czynnością, którą musiałem wykonać samodzielnie było wyłożenie gotówki :P Co do samochodu to spisuje się bez zarzutu. Wrażenie z jazdy świetne, nowoczesny wygląd, kolor przykuwający wzrok. A co najważniejsze od dnia zakupu, po dzień dzisiejszy żadnych napraw!!! poza typowo eksploatacyjnymi”.

12/2013
Rafał, dolnośląskie
VW Passat CC 2.0 TDI (170) DSG Individual '09
Coś pięknego: zadbane dynamiczne oszczędne eleganckie dostojne starannie wykonane wygodne komfortowe 4-drzwiowe coupé z bezramkowymi drzwiami, udanym mocniejszym dieslem nowej generacji, kapitalnym delikatnym szybkim DSG, bajecznie wyposażone (najbogatsza wersja) od sympatycznej rodziny z Brandenburgii (tuż za granicą)…
[1968 cm³ R4 16V turbo diesel (Common Rail, Euro5), 125 kW (170 KM), max. mom. obr.: 350 Nm przy 1750 obr./min., aut. 6-bieg. skrz. biegów (2-sprzęgł. DSG z możl. ręcznej zmiany przełożeń dźwignią/ skrzydełkami „F1”), napęd przedni, 0-100 km/h: 8,6 s., V max: 227 km/h, masa wł.: 1566 kg, ład.: 425 kg, 4 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 470l, śr. spal. ON: 6,1l, poj. zb. paliwa: 70l]

Niem. wersja, bezwypadkowy, III wł. (niepalący), 137 tys. km (pełna dokument.: ks. serwis. prow. do końca, zaśw. TÜV, przeglądy w VW i niezależnych serwisach), świeżo po przegl. techn. i serwis.

Wyposażenie (m.in.):
2-kol. tapicerka (skóra/ alcantara), el. szyby (4), el. regul. skład. podgrz. lust., wielofunkc. skórz. kier. ze skrzydełkami do zm. biegów (F1), wspom. kier., centr. zamek z pil. (obsługa webasto, otw. klapy bagażn.), el. kubełkowe podgrz. fotele, 2-stref. aut. klimat., nawigacja/ system audio RNS 510 DYNAUDIO Excite (topowy model: ekran dotyk., twardy dysk, RDS, CD, MP3, DVD, SD, USB), zestaw głośnomów. BT, gniazdo multimedialne (media-in), komp. pokład., el. szyberdach, ogrzew. postojowe (webasto), czujn. deszczu, czujn. świateł, podłokietniki centr. (2), schowki centr. zasuwane roletką (2), el. roleta tylnej szyby, el. klapa bagażnika, Isofix, przyciemn. fabr. szyby, zawieszenie adaptacyjne DCC (normal/ sport/ comfort), tempomat + radar dystansu (ACC) + układ skracający drogę hamowania (Front Assist), syst. ostrzeg. przed niezamierz. zmianą pasa ruchu (Lane Assist), Auto Hold (ham. elektromech. wspom. ruszanie pod górę), 8 pod. pow., ABS, ESP, ASR, czujn. ciśn. w kołach, czujn. park. (P+T), refl. bi-ksenonowe skrętne, halogeny, alum. felgi VW ’18 (niezłe opony Continental 235/40ZR18), II kpl. kół (alum. felgi VW ’17, b. dobre opony Nokian 205/50R17), hak holown. chowany…
Opinia:

„Pan Adam sprowadził mi auto trzy lata temu, do dnia dzisiejszego sprawuje się wyśmienicie. Poza eksploatacyjnymi wymianami części, samochód nie wymagał i nadal nie wymaga żadnego dodatkowego wkładu finansowego. Jestem bardzo zadowolona. Przy zmianie auta z pewnością ponownie skorzystam z usług Pana Adama, ponieważ jest on osobą godną zaufania:)”

07/2018
Marta, dolnośląskie
Honda CR-V 2.0i-VTEC Aut.
Executive '08
Piękny zadbany 7-letni SUV z dobrym sprawdzonym długowiecznym wolnossącym silnikiem benzynowym, wygodnym automatem, stabilnym niewystukanym zawieszeniem i w najwyższej wersji wyposażeniowej - wraz z licznymi opcjami miał chyba wszystko, co ówcześnie oferowano…
[1997 cm³ R4 16V (Euro4), 110 kW (150 KM), max. mom. obr.: 192 Nm przy 4200 obr./min., aut. 5-bieg. skrz. biegów, napęd AWD (na 4 koła aut. dołączany), 0-100 km/h: 12,2 s., V max: 177 km/h, masa wł.: 1604 kg, ład.: 476 kg, 5 miejsc. siedz., poj. bagażn.: 524-1532l, śr. spal. Pb95: 8,2l, poj. zb. paliwa: 58l]

III generacja [RE; 2006-12], niem. wersja, bezwypadkowy, II wł. (niepalący), 115 tys. km [ks. serwis., instrukcje, rachunki (części zamienne, akcesoria, akcje przywoławcze Hondy), raporty TUEV]; świeżo po wym. hamulców (P) i oleju; oferta prywatna spod Hamburga - wszystkie etapy od początku (informacja) do końca (tablice wywozowe w Wydz. Kom.) jak wg modelowej instrukcji zakupu pojazdu używanego w Niemczech.

Wyposażenie (m.in.):
lakier: brązowy met., tapicerka skórzana, el. szyby, el. regul. skład. podgrz. lust., wielofunkc. skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek z pil., el. podgrz. fotele, 2-stref. aut. klimat., ogrzewanie postojowe (webasto), el. panoram. dach, nawigacja, kamera cofania, system audio (RDS, CD, MP3), zestaw głośnomów. BT, wejście USB, AUX, 12V (x2), tempomat, komp. pokład., alarm + immobilajzer, podłokietnik centr., schowek centr. zasuwany małą roletką, schowek przedni chłodzony, uchw. na napoje, tylna kanapa presuwna, dzielona, składana (oparcie), 5 zagłówków, rękaw na narty, półki, roleta, wanna bagażnika, siatka grodziowa, przyciemn. fabr. szyby, Isofix, 8 pod. pow., ABS, VSA (ESP), elektr. rozdział siły hamowania, TSA (stabilizacja toru jazdy przyczepy), refl. ksenonowe, halogeny, kierunkowskazy w lusterkach zewn., czujnik świateł, czujnik deszczu, czujniki park. (P+T), relingi dachowe, felgi alum. Honda ’18 (3-mies. opony letnie Michelin Latitude Sport), II kpl. kół (alum. zimowe Borbet '17, niezłe opony), hak holown. demontowalny…
Opinia:

„Decyzję o zakupie auta poprzez poconowe.pl podjąłem za namową znajomych, którzy korzystali z usług p. Adama. I to okazało się być strzałem w 10-tkę. Cała procedura zakupu obejmowała kilka etapów - złożenie szczegółowego 'zamówienia' na wybrany przeze mnie samochód (i tu p. Adam wykazał się ogromną znajomością rynku motoryzacji, jak również technicznych rozwiązań poszczególnych marek samochodów. Poszukiwania wybranego modelu miały swoje odbicie w przesyłanych drogą mejlową ofertach, opatrzonych komentarzami co w danym ogłoszeniu jest warte uwagi. Potem wycieczka moim prywatnym autem zagranicę - w moim przypadku do Niemiec. Na miejscu p. Adam załatwiał wszelkie formalności w urzędach, powrót do kraju już 'na kołach' i tu we Wrocławiu pomógł mi jeszcze przy procedurach celnych i tłumaczeniu dokumentów kupna-sprzedaży. Wyszukane przez p.Adama auto było tak bogato wyposażone, że polisa AC była niestety zaniżona w stosunku do aut tego modelu i rocznika sprzedawanych aktualnie w Polsce. Auto super się sprawuje! Szczerze polecam tak kompleksową obsługę”.

09/2015
Krzysztof, Wrocław